Menu

The Journaling of Rosario 389

germanfile4's blog

יצירת וידאו עומת שירותי שיווק באמצעות וידאו

הפקת וידאו לעומת שירותי שיווק בוידאו



במהלך המחקר הראשוני שלך בנושא שירותי וידאו, תוכל להיתקל באפשרויות שונות כמו הפקת וידאו ושירותי שיווק ווידיאו. חברות הפקת וידאו מתמקדות ביחוד בשירותים כמו הפעלת מצלמות, סקריפטים, עריכה ועיצוב תפאורה. הינם מוכרים את הסרטון עצמו ובדרך כלל אינם מודאגים מתפקוד הסרטון לאחר שפירות כאלה מוסרים אותו אליך. שירותי שיווק בוידיאו הולכים צעד קדימה.



למשווקי וידאו קיימים אותם שירותים כמו חברת הפקה אולם הם מתמקדים גם בתוצאות שיש לסרטון על החברה שברשותך. הם מספקים מומחיות ביצירת מסר שיווקי אפקטיבי בסרטון שלא רק נראה טוב אלא מתפקד היטב. שירותי שיווק בוידאו מומלצים על פני שירותי הפקת וידאו לעסקים צעירים ואולי לבעלי כיוון שיווקי פחות.



התמודדות נגד קהל



משווקי וידאו משתמשים במספר אפיקים כדי להציג סרטון בפני קהל. הינם ממנפים פרסומות בתשלום בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ו- Google Ads ויכולות להגביר את הצפיות בפלטפורמות YouTube ומדיה בחברה. הם אפילו יכולים לשפר את הנראות של האתר שלך באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש ולארח אותו בעבר שם. לחברות שיווק בוידיאו יש אסטרטגיות לא רק להכין סרטון מצוין, אלא אפילו ליצור סרטון המציע החזר מוחשי אודות ההשקעה.



 



 


הכרת קהל היעד שלך



 



היעדים שהצבתם לסרטון שיווקי צריכים להיות תואמים את הצרכים של קהל היעד שלכם. בניית תוכן שהקהל שלך ייהנה ממנו וימצא ערך הוא האפשרות המצויינת ביותר להגדיל את החזר ההשקעה שברשותך. תוכל לבדוק אודות הקהל שברשותך על ידי בדיקה פוסטים מובילים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית וקמפיינים שיווקיים בדוא”ל. אילו שאלות שואלים לקוחות היעד שלכם אנשי מכירה? מהן הדמוגרפיה, תחומי העניין והצרכים שיש להם?



מסיבה זו, הפקת הסרטון שלך בידי סוכנות שיווק ובשום אופן לא חברת הפקה יכולה להועיל ביותר. לסוכנויות שיווק בוידאו קיימים טכנולוגיה וטכניקות מעודכנות שיכולות לאפיין באופן מדויק קהל נתון על מנת ליצור את המסר הממוקד ביותר.



החזר מוחשי על ההשקעה



עלות היא אחת השיקולים הנפוצות ביותר לעסקים רבים מחליטים נגד שיווק בוידאו. ההשקעה הראשונית אמנם גבוהה יותר מאסטרטגיות שיווק אחרות, אך מה בדיוק שחשוב באמת זה החזר ההשקעה.



שיווק וידאו שלאחר המגיפה



מגיפת COVID-19 השפיעה כמעט על כלל תעשייה גלובלית בהמון שיטות. עסקים נאבקים להסתגל ומוצאים את את עצמם חושבים מחדש על התקציב והאסטרטגיה שיש להם. זה משאיר רבים תוהים “האם באמת עכשיו הזמן לעמול בסרטון שיווקי? ” על פי המספרים, כעת עדיף מאי פעם ללחוץ על גבי ההדק.



 



 



בחירת חברת שיווק באמצעות וידאו



אזי איך תדעו איזה סוכנות מתאימה לפרויקט שלכם? השיקול ה b.a של רוב בעלי העסקים הוא התקציב. הדרך המצויינת מאוד היא לאזן בין המיומנות עבור סוכנות שיווק הווידאו לכמה המשאבים שיש להם. כמה צלמי וידיאו נמצאים בראש המשחק שלהם ויוצרים תוכן לא יאומן בתקציב הדוק. רבים אחרים מייצרים תוכן פחות בהשראה אך קיים באירועים ציוד של עשרות אלפי דולרים.



 



 


באיזה אופן סוכנות שיווק בוידאו עשויה לייעל את העסק שלך



 



התמונה הנעת הייתה אמצעי רב עוצמה לכידת לבבות ודמיונות מאז יצירתה. פעם, סרטוני תדמית שמורים לתאגידים גדולים המסוגלים להרשות לעצמם לקנות זמן שידור בטלוויזיה. ככל שהטכנולוגיה התקדמה, הווידאו הפך לנגיש במידה רבה יותר, עד כדי כך שהוא מהוה חלק מהותי מאופן בו אף חברות הקטנות מאוד עושות עסקים. חלק מהעסקים עדיין גוררים רגליים על הקונספט של הפקת סרטונים לעסקים, ומניחים שאותם שני צעדים מאחורי התחרות.



מהו שיווק בוידאו?



נתחיל ביסודות בהגדרת שיווק בוידאו. סרטונים תמציתיים, מרתקים וחינוכיים המשמשים לקידום עסק קטן או בינוני, המוצרים שיש להם ואולי השירותים שיש להם הם מה שאנשים מתכוונים לפי המקובל כשהם משוחחים על שיווק בוידאו. הפצת מסר דרך וידאו גורמת אינספור יתרונות מוחשיים והצלחה מדידה.



כיצד שיווק בוידאו מסוגל לעזור?




97% מהמשווקים אומרים שווידאו מסייע לעסקים להבין טוב במידה רבה יותר את

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.